marți, 23 august 2011

Doamne, ce e UITAREA?

Am uitat eu oare ca tot ce am STIUT inainte de a ma naste este ascuns in mine si asteapta doar momentul prielnic ca sa-mi amintesc? Se pare ca de ceva vreme am inceput sa pun intrebari pe care doar in copilarie le-as fi pus... Da in acea perioada a de ce-urilor. Hmm... Ar trebui sa imi fie rusine de unele intrebari? Nu. Pentru ca am descoperit miracolul fascinant al unui Univers care imi raspunde. Da...uneori raspunsurile sunt fascinante si sunt uluita sa descopar cat de oarba am putut fi pana acum!

Cum vin raspunsurile? Uneori apar din "eter", alteori o mana nevazuta ma ghideaza spre o anumita carte in care gasesc ceea ce doresc sa aflu. Ma simt mult mai vie de cand am inceput sa scormonesc in "necunoscut". Si cate intrebari mai sunt! Cate carti de aprofundat!

"Odata ce incepi sa inveti CE ESTE, cu adevarat, lumea aceasta, si cum anume functioneaza ea, vei incepe sa ai parte de miracole...sau ceea ce altii numesc miracole." (Richard Bach - Indrumar pentru Mesia)

Poate ca tocmai aici e marea TAINA sa nu incetezi sa cauti noi intelesuri in ceea ce te inconjoara si in ceea ce atragi in viata ta. Fie ca pulsatia VIETII si a ADEVARULUI sa va aduca adancirea intelesurilor lui A FI si A FACE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu